Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».

Терміни повернення та обміну
Повернення та обмін товарів можливе протягом 3-7 днів після отримання товару покупцем.

Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення товарів належної якості
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».

Терміни повернення та обміну
Повернення та обмін товарів можливе протягом 3-7 днів після отримання товару покупцем.
Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення товарів належної якості
Товар належної якості, придбаний на Nikoshop, можна повернути протягом 3-7 календарних днів з моменту його отримання.

Поверненню підлягає тільки новий товар, який не має слідів використання та не був в експлуатації, за умови:

збереження його товарного вигляду та споживчих характеристик
безпеки пломб, ярликів, захисних плівок
безпеки заводського маркування
цілісності, непошкодженості та безпеки всіх елементів індивідуальної (заводської) упаковки.

Для повернення товарів категорій електроніка та побутова техніка необхідно:

заздалегідь зв'язатися зі службою підтримки Nikoshop для уточнення деталей будь-яким зручним способом.
крім товару у повній комплектації додати гарантійний талон, а також всю товаросупровідну документацію (технічний паспорт, експлуатаційна документація та ін.)
додати розрахунковий документ (фіскальний чек)
З особливостями відмови від отримання товару через невідповідність замовлення або виявлення шлюбу (дефекту, нестачі, пошкодження товару) при отриманні замовлення ви можете ознайомитись у розділі Доставка.
Способи повернення товару
У відділеннях «Нова Пошта» чи кур'єром
Відправлення сплачує покупець. Вартість (тарифи) та умови відправлення визначає перевізник. При оформленні повернення оцінну вартість товару, що повертається, необхідно вказувати рівної вартості, зазначеної в бланку замовлення.
Через будь-яку іншу кур'єрську службу
Для відправлення товару назад ви можете скористатися послугами будь-якої служби кур'єра. Вартість послуги - згідно з тарифами перевізника. При оформленні повернення оцінну вартість товару, що повертається, необхідно вказувати рівної вартості, зазначеної в бланку замовлення.
Адреса
При поверненні товару через відділення «Нова Пошта» слід назвати номер телефону одержувача +380 (98) 239-46-34 Чкалова, 54, Миколаїв, Миколаївська область, 54055
Повернення коштів за товар здійснюється автоматично на банківську картку, з якою цей товар було сплачено. Кошти за товар, оплачений готівкою в терміналі або на касі, автоматично перераховуються за реквізитами основної банківської картки.

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачу в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.